BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály Informatikai szakmai vezető (DIMOP Plusz pályázat megvalósításához) munkakör betöltésére

BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály Informatikai szakmai vezető (DIMOP Plusz pályázat megvalósításához) munkakör betöltésére
Közzététel: 2025-12-04 Jelentkezési határidő: 2025-12-15 Szolgálati hely: 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
ÁLLÁSHIRDETÉS BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály Informatikai szakmai vezető (DIMOP Plusz pályázat megvalósításához) munkakör betöltésére

Jogállás, illetmény és juttatások: 

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezési az irányadók.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

határozott idejű

Tervezetten 2026. február 01. a projekt zárásáig tartó foglalkoztatás (várhatóan 2028. január 31.-ig)

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Ellátandó feladatok: 

  • A projekt teljes szakmai tartalmának irányítása, koordinálása és ellenőrzése a támogatási szerződés és a pályázati előírások szerint, a projektvezető és a projekt irányító bizottság felügyelete mellett.
  • A pozíció célja a projekt átfogó – szakmai, módszertani és minőségbiztosítási – menedzselése a kijelölt határidők és eredménymutatók teljesüléséig.
  • A projekt szakmai megvalósításának tervezése, ütemezése és nyomon követése;
  • A munkacsoportok tevékenységének koordinálása, a feladatok és mérföldkövek teljesítésének felügyelete és koordinálása;
  • Kapcsolattartás a projektmenedzsmenttel, szükség esetén a konzurciumi tagokkal és az Irányító Hatósággal;
  • A szakmai előrehaladási jelentések és beszámolók elkészítése, szakmai minőségbiztosítása;
  • A katasztrófavédelmi, infokommunikációs és adatfeldolgozási fejlesztések szakértői irányítása;
  • A projekt során felmerülő módszertani és szakpolitikai kérdések kezelése, javaslattétel a döntéshozók számára;
  • A nemzetközi együttműködésekkel és horizontális célokkal kapcsolatos feladatok támogatása.

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • felsőfokú végzettség (mérnöki, műszaki, informatikai területen)
  • átfogó ismeretekkel rendelkezik a katasztrófavédelem, környezetvédelem, infokommunikációs rendszerek, adatvezérelt döntéstámogató technológiák fejlesztési és működtetési környezetéhez kapcsolódóan
  • legalább 3 év szakmai tapasztalat
  • tapasztalat EU-s finanszírozású projektek szakmai, vagy munkacsoport szintű irányításában
  • legalább alapszintű angol nyelvtudás írásban és szóban
  • jogosítvány (B kategória)
  • projektmenedzsment-folyamatok és szakmai beszámolási rendszerek ismerete
  • rendszerfejlesztés, vagy projektben történő egyéb fejlesztés alapjainak ismerete
  • módszertani tervezés, adatkonszolidáció, adatkezelési szabályok és szoftverfejlesztési folyamatok átlátása
  • vezetői gyakorlat

Személyes kompetenciák:

  • kiváló kommunikációs készség és csapatban való együttműködés;
  • jó problémamegoldó és szervezőkészség, struktúrált gondolkodás;
  • kreativitás, innovatív szemlélet és rugalmasság;
  • új ismeretek gyors elsajátításának képessége;
  • precíz adminisztrációs és dokumentációs gyakorlat

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • legalább 3 év szakmai tapasztalat komplex, informatikai vagy részben informatikai fejlesztési projektek vezetésében, koordinálásában;
  • szakirányú posztgraduális képzettség (pl: projektmenedzsment, közszolgálati, gazdasági, pénzügyi, mérnöki, IT területen);
  • mesterséges intelligencia, big data és IoT rendszerek alkalmazásának ismerete
  • távérzékelés, drón technológia, GIS rendszerek ismerete;
  • nemzetközi vagy határon átnyúló együttműködésben, projektben szerzett gyakorlat.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az orehunmnf.SrSb@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

A jelentkezés tárgyában kérjük feltüntetni: „DIMOP Plusz szakmai vezető – pályázat”.

Benyújtási határidő: 2025. december 15.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet. Az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetiben kell benyújtani. 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 2015. évi XLII. törvény rendelkezési alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton vagy telefonon kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.