ÁLLÁSHIRDETÉS - Jogi Főosztály kiemelt szakügyintéző

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Hivatal Jogi Főosztály kiemelt szakügyintéző munkakör ellátására

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.

 

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

Határozott idejű (előreláthatóan 2022. 08. 20-ig)

 

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali)

 

A munkavégzés helye:

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadóak. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” besorolási kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.

 

Ellátandó feladatok:

  • Működésre, együttműködésre vonatkozó szerződésekmegállapodások előkészítése, véleményezése;
  • jogszabály- és belső normatervezetek, javaslatok, előterjesztések kidolgozása, véleményezése;
  • peres, nemperes ügyekkel kapcsolatos okiratok előkészítése, e körben képviselet ellátása.

 

A jelentkezés feltételek:

  • Magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet, kifogástalan életvitel vizsgálat vállalása;
  • állandó belföldi lakhely;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • jogi egyetemi végzettség;
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.

 

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • Jogi szakvizsga; 
  • normaalkotásban vagy peres képviseletben szerzett gyakorlat;
  • „B” kategóriás jogosítvány;
  • Robotzsaru NEO rendszer ismerete.

 

A munkakörrel kapcsolatos elvárások: 

  • Pontos munkavégzés;
  • megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.

 

Amit kínálunk: 

  • Jogi szakvizsgához gyakorlati idő megszerzése;
  • versenyképes illetmény (különös tekintettel a pályakezdőkre);
  • jó munkahelyi légkör, fiatalos, de széleskörű tapasztalattal rendelkező csapat.

 

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok

  • Végzettséget igazoló bizonyítvány másolata;
  • fényképes, részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 

2020. június 5.

 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az bxs.wbt@xngirq.tbi.uh e-mail címre.

 

A felvétellel kapcsolatosan további információt dr. Bögi Tamás tű. alezredes főosztályvezető nyújt, az bxs.wbt@xngirq.tbi.uh email címen.

 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:

Az előszűrés az önéletrajzok alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően munkaköri egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján.

 

A jelentkezők értesítése a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton történik.

 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.